lørdag 3. juli 2010

For en forferdelig dag.

IMG000008

Brasil var så uheldige å tape mot Holland i dag, som dere kanskje vet! Meg og tante Heidi satte oss på en liten bar som ligger 5 minutt i fra der vi bor for å se kampen kl.11 i går . Kampen startet veldig bra med et mål fra Brasil. Alle hylte og vi såg for oss en bra dag med fest og hygge. Men DET var før vi visste hva som kom til å skje………

n2345397285_531 

…I andre omgang av kampen så fulgte vi fortsatt inntenst med. Og begyndte å tape, det var da alt gjikk galt: Pluttselig såg jeg en liten mann med rød caps springe inn i den åpne baren, han hadde en stor pistol med seg og han rettet den mot en dame ved det første bordet. Den skrekkslagne damen ga mannen vesken sin. Deretter kom en annen mann mot oss, jeg sa til Heidi som var oppslukt i tv-skjermen: ”Se, se Heidi” Før vi visste ordet av det var den ene mannen på bordet vårt , han rettet pistolen mot hodet til Heidi, tok sekken hennes og sa: “Vil du dø?”. Heidi dro i fra han sekken og sa:”DREP MEG DU!”. Jeg prøvde i et desperat forsøk å si til Heidi at hun måtte gi han sekken, den skumle mannen ladet pistolen og rettet den mot hode til Heidi. I det øyeblikket gikk hele livet mitt i revers, jeg var sikker på at dette var slutten for oss begge. Deretter slo han hardt pistolen  i bakhodet til Heidi og stakk av med sekken hennes. Han satte seg på en motorsykkel som ventet på han utenfor og skjøt et skudd opp i lufta. Heidi begyndte å blø kraftig i bakhodet men det kunne ha gått mye verre. Folk skreik og var livredde. Politiet kom omsider men da var det sefølgelig for sent. Det var en skjikkelig “Texas episode”.

 

Vi tenker positivt og slapp heldigvis unna med mindre skader.. og økonomisk tap.

 

thumbs-up

1 kommentar: