fredag 30. juli 2010

På siden av Pelè!

DSC02749

Fredags kveld brukte jeg og min sjef på å flytte til mitt nye hjem, tross at jeg bare eier én møbel fra gamle leiligheten tok det veldig lang tid. Det er pga at den ene møbelen jeg har er en stooor KING SIZE seng, som er veldig tung. Og den går ikke inn noen heis så vi måtte bære den de tusenvis av trappetrinne fra 6. etasje i gamle leiligheten. Der etter kastet vi den på taket til min sjefs lille FIAT.

IMG_0494

Bilen forsvant under den digre senga, med én hånd gjennom vinduet holdt jeg den fast og vi kjørte av sted. Når vi endelig kom fram var det å få den bert opp til tredje etasje. Den nye leiligheten har ingen møbler og siden det har vært helg har jeg ikke fått kjøpt noen møbler ennå. Derfor er der bare are én gigantisk seng mitt på stuegolvet:)

DSC02743

Mitt nye kondominium ligger vegg i vegg med det kjente treningssenteret til fotballspilleren PELÈ.

DSC02741

..Og det blir mitt treningssenter etterhvert. Her er bassenget vårt med god grillplass:)

DSC02735DSC02737 Så har vi en stor basketbane:

DSC02736DSC02747 DSC02745 Leiligheten er litt rotete nå og siden jeg ikke har på plass alle møblene ennå er det ikke så mye å vise. Men jeg har 3 soverom+ et rom til hushjelpa. 3 bad, en stue og et kjøkken.

DSC02748 DSC02746

Så nå er det bare å komme på besøk – Bem vindos!

1 kommentar:

  1. Hjelpe mej! d e annleis å vere norsk i brasil ja!
    Ka hadde vel ikkje ditta kosta i Norge, hehe
    Ej lika det, å unna dej luksusen Thomas, kos dej! :D ej vil på besøk

    SvarSlett