tirsdag 7. september 2010

Hjemme bra, men borte BEST.

Bilde_002

Det bildet over er veldig gammelt BTW, men jeg er altså hjemme igjen. Og over all begeistring skinner solen og det er faktisk varmt her.

Etter 7 mnd i Belem tenkte jeg at en tur til Norges land ikke er så dumt. Det ble veldig spontant avgjort og jeg hadde egentlig planlagt å reise til Norge først til neste år, men ting kom i veien som gjorde at jeg måtte sette kursen hjem nå. Etter en veldig rask tur til Rio de janeiro, fann jeg en billig billett hjem til Norge samme dag. Så i all hast kastet jeg meg på flyet og landet i Norges land forrige uke. Nå er jeg tilbake i Volda og ikke lenge etter jeg kom inn døra kribler bena etter å få reist bort her i fra like fort. Jeg er selvfølgelig glad for å se familie og venner, men når det er gjort er her ikke mye igjen å glede seg over. Nå driver jeg å leter etter muligheter til å komme meg bort fra denne plassen raskest mulig. Belem skal jeg selvfølgelig tilbake til etterhvert, men mine store ambisjoner drar meg til å gjøre andre ting i den store vide verden først.

IMG_1939

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar