tirsdag 10. august 2010

My bucket list.

N0525-Bloody Bucket Fogger-11IN

For dere som lurer på hva en “bucket list” er så er det en liste over ting som man ønsker gjøre før man dør. De fleste venter nok til de er litt eldre før de avslører den, men jeg er så dristig at jeg vil dele de første 20 med mine 10 talls faste lesere:) Jeg har allerede gjort en del ting som var på listen så listen består bare av ting jeg ennå ikke har gjort. Før jeg legger den ut må det siest at der kanskje er noen veeel usannsynlige ønsker her, men det er da vel lov å drømme!? ..Og jeg drømmer stort!

1. En kone, to barn.

2. Få en apekatt.

3. Dykke med haier.

4. Hoppe fallskjerm.

5. En tur til verdensrommet/månen.

6. Besøke alle land i verden.

7. Få en hund.

8. Møte alle i tv serien “Friends”.

9. Opperere en person.

10. Være med i en musikal (Løvenes konge)

11. Besøke hjemmet til Ray Charles.

12. Vaske en karusell i fornøyelsesparken til Michael Jackson.

13. Besøke playboy mansion.

14. Være med på Mtv Video Music Awards.

15. Lære to språk til.

16. Brenne bål på Madagaskar.

17. Dyrke afro.

18. Bli rik.

19. Ha en date med Kim Kardashian.

20. Få en blå papegøye.

 

Se opp for forsettelse på listen senere..

3 kommentarer:

  1. Æ digge d Thomas:D:D
    Absolutt lovt å drømme stort.. Har tenkt mye og skrevet litt på mi egen lista de siste åran,nu e æ kommet t et punkt der æ ska reinskrive den å bynne å jøre!!! Hvertfall d som e mulig:P
    Visste ikkje at d hete bucket list faktisk,lært no nytt idag:P Håpe alt står bra til m dæ:D

    SvarSlett
  2. hehe Cæææm! ja, håpe at BRASIL e på bucket lista di!! For ej venta:D:D

    SvarSlett
  3. Ja ja bra en he forskjellige ønsker her i livet :-)

    SvarSlett