onsdag 5. mai 2010

I LOVE BUZIOS.

IMG_1535

Jeg, Håkon, Rune, Heidi og Monica tok oss en spontantur til halvøya Buzios på Mandag.

Búzios er en ferieby og en kommune i delstaten Rio de Janeiro. Byen ligger ca 3 timer med bil fra Rio de janeiro. Buzios er et sted for de rike og berømte i verden som flokker til byen for å nyte 24 nydlige strender i nærheten. Vi sjekket inn på et hotell på en strand, med utsikt ut over havet. Å sovne til bølgebrus er vel den beste sovemedisinen som fins tror jeg!

IMG_1523IMG_1549IMG_1526IMG_1556

Tirsdags kveld satt vi utenfor hotellet på stranda og grillet, vi drakk hjemmelaget Capirinha som er nasjonaldrikken i Brasil og etterpå dro vi på en bar. Vi ble bare til i dag (onsdag) fordi Heidi måtte hjem for å jobbe. Jeg har vært i Buzios 2 ganger før, men jeg får aldri nok!! Her er så mange fine strender som jeg ennå ikke har sett. Så flere turer skal det bli!!!

IMG_1530

2 kommentarer:

  1. Med fare for sjalusi ja, tru vi kan gå høgare enn sjalu her....trur eg kunne ha selt både hus og eigedelar for å flytte dit! SÅg nydeleg ut!
    Håpe du kosa dej...eller ej anteke du gjer det! På en slik plass, ken gjer vel ikkje det?
    Kos deg vidare i så fall! :)
    Stor klem frå mej :)
    Her e vertfal opplett :)

    SvarSlett
  2. hehe.. takk for det Stine. Ej storkosa mej som berre det!! :D Det håpe ej du og familien gjer også;) Klem tilbake;)

    SvarSlett