torsdag 22. april 2010

Chatter med latter.

Etter å ha reist så mye og fått mange venner fra mange ulike land er det en ting jeg har lagt merke til når jeg chatter med de på nett: Alle ler sefølgelig mer eller mindre likt “live”, en blanding av “haha-hehe”. Jeg tror at de fleste land i europa skriver  “Hehe” og “haha” på MSN når en venn sender en vits. Her i Brasil der i mot.. skriver de “Rsrs”…wtf? “RSRS” ? Så langt har jeg ikke møtt noen med en naturlig forklaring på dette, står det for noe eller? De ler i vert fall ikke med den lyden jeg får når jeg sier “RSRS” høgt, selv om “R “ uttales litt som “H” på portugisisk stemmer det fortsatt ikke!... I mexico skriver de “JEJE” som også er veldig rart..

IMG000005

I dag har jeg foresten akkurat vært i Brasil 3 måneder!! Allerede! Tiden går alt for fort, men det er et tegn på at jeg trivst:)

1 kommentar:

  1. Det høres litt ut som en sånn slags innestengt ond latter. Hissing eller liknande. "Hrsssrssshsssrsss". :p Berre et forslag!

    SvarSlett